בן גביר על חקירת פוגל: "התנכלות של היועמשי"ת"

איתי גדסי 1 Comment on בן גביר על חקירת פוגל: "התנכלות של היועמשי"ת"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתגובה להזמנתו של ח"כ צביקה פוגל לחקירה: "ההתנכלות של היועצת המשפטית לממשלה לחברי עוצמה יהודית ולימין. היא פועלת בשירות האופוזיציה"

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אם לא היה די בסכסוך בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ליועמשי"ת גלי בהרב מיארה, בעניין הדחת מפקד מחוז ת"א והייצוג המשפטי בבג"ץ, התעורר היום עימות חדש בין השניים, על רקע חקירתו של ח"כ צביקה פוגל.

כפי שפרסמנו, המשטרה פתחה בחקירה נגד חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית) בחשד לעבירה של הסתה לטרור. פוגל אמר בריאיון לרדיו גלי ישראל לאחר הפיגוע בחווארה: "חווארה שרופה וסגורה – זה מה שאני רוצה לראות". בעקבות זאת אישרה היועצת המשפטית לממשלה למשטרת ישראל לחקור את פוגל. בחשד להסתה לטרור. מאוחר יותר הבהיר פוגל כי לא התכוון שאזרחים יקחו את החוק לידיים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיב לפתיחת החקירה, ותקף שוב בחריפות את היועמשי"ת. "ההתנכלות של היועצת המשפטית לממשלה לחברי עוצמה יהודית ולימין נמשכת" כתב בן גביר. "את העבריין אהוד אולמרט שקרא למרד בממשלה ולמלחמה ברחובות, את איימן עודה שעמד מאחורי השבחים שהרעיף על ארגון הטרור חיזבאללה, את יאיר גולן ואהוד ברק שהטיפו בגלוי למרי, ואת רון חולדאי שהסית וקרא לשפיכות דמים, היועמ"שית לא הורתה לחקור" הוא הוסיף.

"כך נראית יועמ"שית שבמקום לשרת את הממשלה הנבחרת, מנסה להצר את צעדיה ולהתנכל לה. זו לא "שומרת סף" – אלא גורמת הנוקטת במדיניות של איפה ואיפה, ופועלת בשירות האופוזיציה" דברי השר לביטחון לאומי.



1 תגובות

מיין תגובות